Privat-konto

Allerede har en konto? Log ind nu

Priser

Dage 30
Priser fra 1.495 ,-

Priser er eksklusiv moms

Udfyld

Payment types: Dankort, Visa, Visa Electron, MasterCard, Maestro

Allerede har en konto? Log ind nu

Nulstil din adgangskode nedenfor

Tilbage til login
loading

Nyeste ledige stillinger

  • Burger King NSP

    15. Jun

    BURGER KING er en af verdens største fastfoodvirksomheder. Og vi søger engagerede, motiverede og venlige medarbejdere. Vi søger medarbejder til at blive en del af vores team – uanset om du har tidligere erfaring eller om du søger dit første skridt ud på arbejdsmarkedet. Vi ser dette som det perfekte første job med rig mulighed for personlige udvikling. Du bliver vores ansigt udadtil og får et alsidigt job, som indebærer at du roterer mellem forskellige arbejdsopgaver.

    Vi tilbyder dig:
    Fællesskab og teamwork som kernen i vores arbejdsmiljø.
    Fleksibilitet og mulighed for at tilpasse arbejdstiden til din skole og fritidsaktiviteter
    Muligheden for at lære og vokse med støtte fra kollegaer

    Vi søger dig, der er:
    Motiveret af at indgå i et team, hvor miljøet er travlt, og du tilgår dette med en positiv indstilling
    Har evnen til at arbejde i højt tempo og yde den bedst mulige service til gæsterne
    Serviceminded og synes, at det er spændende at arbejde med mennesker

    Lyder det som den næste udfordring for dig? Ansøgningen tager kun et par minutter, og du kan gøre det direkte på din mobil. Send din ansøgning i dag og bliv en del af vores team!

    Held og lykke!

    Læs mere
  • Føtex

    8. Jun

    føtex food convenience søger lukkeansvarlig

    I føtex food convenience skal det være nemt, rart, hurtigt og inspirerende at handle. Vi tilbyder vores kunder lækre varer i høj kvalitet – og vi er dedikerede til den gode indkøbsoplevelse.

    Vi er en sammentømret enhed, og vi ved, at det er vores samarbejde og fleksibilitet, der gør det muligt at nå vores mål.

    Se videoen om føtex food her: https://youtu.be/DoFeW_B7ZaE

    Jobbet

    Din opgave er at styre butikken i de sidste timer frem mod lukketid. Det kræver, at du holder dig et overblik med hensyn til fx sikkerhed og hygiejne, og at du følger op på såvel medarbejdere som udsolgte varer. Det er dig, der har overblikket over opgaveprioriteringen, så administrative og driftsmæssige rutiner/arbejdsgange følges.  Vores kunder forventer en god service, og det skal du sørge for, at de får, og det falder dig helt naturligt at sikre, at butikken altid fremstår pæn og præsentabel.

    Kvalifikationer 
    Du behøver ikke have erfaring – blot du deler vores indstilling til den gode kundeservice. Så skal vi nok lære dig resten.

    Vi glæder os til at høre fra dig. 

    I 1960 åbnede Herman Salling den første føtex i Guldsmedgade i Aarhus og startede med det samme en indkøbsrevolution, der stadig er i gang. I dag er vi godt 15.000 kolleger, der brænder for at levere service; hurtigt, høfligt, trygt og troværdigt.

    Læs mere
  • Lidl Danmark K/S

    9. Jun

    Introduktion

    Vil du spille en afgørende rolle for Europas største og hurtigst voksende detailkæde? Har du ledelsesevner og mod på at rykke dine butikker, dit team og dig selv fremad hver dag? Og har du en akademisk baggrund? Så er du måske vores nye District Manager til Lolland-Falster!

    Lidl er en af verdens største dagligvarekæder med mere end 12.200 butikker på verdensplan. Vi har på nuværende tidspunkt 159 butikker i Danmark, men åbner konstant flere butikker. Derfor søger vi lige nu District Managers til Lolland-Falster.

    I #teamlidl har vi højt til loftet og plads til at tænke stort. Med høje fælles ambitioner og en vision om at blive danskernes førstevalg, arbejder vi hver dag hårdt for at skabe resultater og fortsætte vores vækst på det danske marked.

    Om jobbet

    Som District Manager spiller du en afgørende rolle for Lidls fremtid. Du bliver ansvarlig for 4-6 butikker med omkring 100 medarbejdere i et konkurrencepræget marked. Din dagligdag vil foregå ude i butikkerne på Lolland-Falster, hvorfor det er en fordel, hvis du er bosat i det område.

    Du bliver blandt andet ansvarlig for at:

    • skabe resultater
    • lede ledere og bidrage aktivt til værdifuld sparring
    • være et forbillede og understøtte teamet i diverse opgaver
    • sikre implementering af velafprøvede koncepter
    • lede gennem klar kommunikation og skabe tillid
    • sikre udvikling, trivsel, motivation og fastholdelse i dine butikker
    • følge politikker, processer og forretningsmål
    • analysere og optimere diverse nøgletal
    • arbejde med hele HR-paletten fra rekruttering til fratrædelse

    Om dig

    • Du har en akademisk uddannelse på minimum bachelorniveau eller tilsvarende
    • Du har udpræget forretningssans og -forståelse, så du kan analysere og opnå dine nøgletal for butikken
    • Du er resultatorienteret og kan prioritere, organisere og på baggrund heraf træffe (hurtige) beslutninger
    • Du er motiveret for at drive dit team til succes og vil altid yde dit bedste for dine medarbejdere
    • Med en skarp sans for at bevare overblikket formår du at tænke langsigtet og planlægge din tid effektivt
    • Du har gennemslagskraft, tager initiativ og udviser ansvarlighed overfor dine medarbejdere, kunder og samarbejdspartnere
    • Praktisk erfaring med ledelse er en fordel, men ikke et krav
    • Du er flydende i dansk og engelsk både på skrift og i tale

    Vi tilbyder

    • En spændende stilling med grænseløse karrieremuligheder, der vil udfordre og udvikle dig ledelsesmæssigt, fagligt og personligt
    • Et grundigt oplæringsforløb, som giver dig forudsætningerne for at lykkes i jobbet, hvor fokus er på at lære forretningen, dine medarbejdere, butikker og fremtidige samarbejdspartnere at kende
    • Konkurrencedygtig lønpakke med en startløn fra 45.000 - 60.000 kr. brutto om måneden
    • Fri bil - din bil er dit kontor, og det giver dig fleksibilitet og frihed
    • Et uformelt arbejdsmiljø med faglig sparring og humor
    • En varierende og fleksibel arbejdsdag med ansvar og frihed til selv at kunne planlægge arbejdsdagen
    • Mulighed for sundhedsordning
    • Rabatordning hos flere udbydere af rejser, shopping, kultur, fitness mm.


    Ansøgningsfrist d. 5. juni
    Vi behandler kandidater løbende, så send gerne dit CV hurtigst muligt.

    I rekrutteringsprocessen kan du forvente: screening, videointerview og en rekrutteringsdag, som vil forekomme d. 10. juni, d. 11. juni, d. 17. juni og d. 18. juni i Køge, mens samtaler vil foregå i uge 25 og 26.

    Tiltrædelse er senest 1. september 2024.

    Har du spørgsmål?
    Ved spørgsmål til jobbet eller rekrutteringsprocessen kan du kontakte ansvarlig Recruiter, Ida Marie, på +45 60 34 03 08 på hverdage mellem kl. 09.00-15.00 eller ved at sende en mail til jobilidlhq@lidl.dk.

    Vi ser frem til at modtage dit CV!

    Læs mere
  • Lidl Danmark K/S

    9. Jun

    Introduktion

    Vil du spille en afgørende rolle for Europas største og hurtigst voksende detailkæde? Har du ledelsesevner og mod på at rykke dine butikker, dit team og dig selv fremad hver dag? Og har du en akademisk baggrund? Så er du måske vores nye District Manager til Sjælland!

    Lidl er en af verdens største dagligvarekæder med mere end 12.200 butikker på verdensplan. Vi har på nuværende tidspunkt 159 butikker i Danmark, men åbner konstant flere butikker. Derfor søger vi lige nu District Managers til Sjælland.

    I #teamlidl har vi højt til loftet og plads til at tænke stort. Med høje fælles ambitioner og en vision om at blive danskernes førstevalg, arbejder vi hver dag hårdt for at skabe resultater og fortsætte vores vækst på det danske marked.

    Om jobbet

    Som District Manager spiller du en afgørende rolle for Lidls fremtid. Du bliver ansvarlig for 4-6 butikker med omkring 100 medarbejdere i et konkurrencepræget marked. Din dagligdag vil foregå ude i butikkerne, og vi bestræber os på, at disse ligger inden for overkommelig afstand af din bopæl.

    Du bliver blandt andet ansvarlig for at:

    • skabe resultater
    • lede ledere og bidrage aktivt til værdifuld sparring
    • være et forbillede og understøtte teamet i diverse opgaver
    • sikre implementering af velafprøvede koncepter
    • lede gennem klar kommunikation og skabe tillid
    • sikre udvikling, trivsel, motivation og fastholdelse i dine butikker
    • følge politikker, processer og forretningsmål
    • analysere og optimere diverse nøgletal
    • arbejde med hele HR-paletten fra rekruttering til fratrædelse

    Om dig

    • Du har en akademisk uddannelse på minimum bachelorniveau eller tilsvarende
    • Du har udpræget forretningssans og -forståelse, så du kan analysere og opnå dine nøgletal for butikken
    • Du er resultatorienteret og kan prioritere, organisere og på baggrund heraf træffe (hurtige) beslutninger
    • Du er motiveret for at drive dit team til succes og vil altid yde dit bedste for dine medarbejdere
    • Med en skarp sans for at bevare overblikket formår du at tænke langsigtet og planlægge din tid effektivt
    • Du har gennemslagskraft, tager initiativ og udviser ansvarlighed overfor dine medarbejdere, kunder og samarbejdspartnere
    • Praktisk erfaring med ledelse er en fordel, men ikke et krav
    • Du er flydende i dansk og engelsk både på skrift og i tale

    Vi tilbyder

    • En spændende stilling med grænseløse karrieremuligheder, der vil udfordre og udvikle dig ledelsesmæssigt, fagligt og personligt
    • Et grundigt oplæringsforløb, som giver dig forudsætningerne for at lykkes i jobbet, hvor fokus er på at lære forretningen, dine medarbejdere, butikker og fremtidige samarbejdspartnere at kende
    • Konkurrencedygtig lønpakke med en startløn fra 45.000 - 60.000 kr. brutto om måneden
    • Fri bil - din bil er dit kontor, og det giver dig fleksibilitet og frihed
    • Et uformelt arbejdsmiljø med faglig sparring og humor
    • En varierende og fleksibel arbejdsdag med ansvar og frihed til selv at kunne planlægge arbejdsdagen
    • Mulighed for sundhedsordning
    • Rabatordning hos flere udbydere af rejser, shopping, kultur, fitness mm.


    Ansøgningsfrist d. 5. juni
    Vi behandler kandidater løbende, så send gerne dit CV hurtigst muligt.

    I rekrutteringsprocessen kan du forvente: screening, videointerview, og en rekrutteringsdag, som vil forekomme d. 10. juni, d. 11. juni, d. 17. juni og d. 18. juni i Køge, mens samtaler vil foregå i uge 25 og 26.

    Tiltrædelse er senest 1. september 2024.

    Har du spørgsmål?
    Ved spørgsmål til jobbet eller rekrutteringsprocessen kan du kontakte ansvarlig Recruiter, Ida Marie, på +45 60 34 03 08 på hverdage mellem kl. 09.00-15.00 eller ved at sende en mail til jobilidlhq@lidl.dk.

    Vi ser frem til at modtage dit CV!

    Læs mere

Studiejob portal

Findjobhub.com er din jobportal, når du søger studiejob, eller når du som arbejdsgiver gerne vil i kontakt med studerende.

For studerende:

På dette website finder du alle typer studiejob.

Studiejob – Hvad er det?

Uanset, om du går på gymnasiet, eller er i gang med en kortere- eller længerevarende uddannelse på universitetet, så finder du her dit næste studiejob.

Du vil derfor både finde jobopslag, hvor det kræver en god portion faglighed for at få succes på jobbet, men også fritidsjob eller fuldtidsstillinger, der gør, at du har eller får råd til at studere. Her kan du læse mere om: Hvad er et studiejob?

For virksomheder:

Vil du gerne i kontakt med de dygtige studerende enten via: Jobopslag eller Employer Branding, så kan du med fordel læse mere om Findjobhub.com.

Du kan også kontakte Findjobhub.com direkte, så du optimerer dit rekrutteringsbudget, og når ud til din målgruppe bedst muligt.

1455

Ledige stillinger

461

Oprettede profiler

0

Besatte stillinger